Del

Nyt fokus på AMU med landsdækkende kampagne

Sekretariatet har modtaget nedenstående information fra de fem efteruddannelsesudvalg bag amu.kurs.dk om initiativet ”Oplev AMU”.

Arbejdsmarkedsuddannelser har i de seneste år lidt under negativ presseomtale, besparelser og en nedgang i antallet af tilmeldinger, men en ny kampagne sætter nu fokus på kursisternes positive oplevelser med AMU.
De fem efteruddannelsesudvalg bag amukurs.dk er gået sammen om kampagnen med navnet Oplev AMU. Her opfordres kursister og undervisere på knap 100 skoler i hele landet til at dele deres oplevelser med AMU på sociale medier som Instagram og Facebook.

Startskuddet for kampagnen lyder i starten af februar. Fire skoler har været med i testperioden, og du kan læse om nogle af kursisternes gode oplevelser på Facebook https://www.facebook.com/oplevamu?ref=hl

Vil du vide mere om kampagnen, kan du kontakte projektleder Thea Jepsen på tj@remove-this.industriensuddannelser.dk eller på telefon 5346 4272.

  • Danske Erhvervsskoler og –Gymnasier
  • Ny Vestergade 17, 2. sal
  • 1471 København K