Gå til hovedindhold
Søg
Servicemenu
Arrangementer
Nyhedsbrev
Kontakt
Søg
Menu
Hovedmenu
Nyheder
Rådgivning
AMU
EUD & EUX
HHX & HTX
Bæredygtige erhvervsskoler
Bæredygtig organisation
Bæredygtig skoledrift
Bæredygtighed i udviklingsprojekter
Partnerskaber for bæredygtighed
Undervisning i bæredygtighed
HR
Lovgivning
Bestyrelsesarbejde
Værktøjer til bestyrelsen
Økonomi
Skoledrift
Fonde
De faglige udvalg
Videnscentre
Priser og konkurrencer
Tal & analyse
AMU
Fjernundervisning på AMU
Virksomhedernes motivation for AMU
Jobcentres brug af AMU
Kursusaktivitet på AMU de seneste 10 år
Kursusaktivitet på AMU 2022
Økonomi i AMU
EUD
Beskæftigelse
Elever på grundforløb 1
Elever på grundforløb 2
Elever på hovedforløbet
Frafaldsanalyse
Fuldførelse på erhvervsuddannelserne
GF2 elevers uddannelsesvalg
Lediges vej til eud
Lærepladser under COVID-19
Lærepladsanalyse 2021
Lærepladsundersøgelse
Virksomheder og lærlinge
EUX
Elever på eux
Lærepladssituationen på eux
Søgning til eux
Gymnasier
Adgangskrav på gymnasierne
Digital teknologiforståelse på hhx og htx
Elevernes videre uddannelse
Elevforskelle i valg af studieretning på HHX og HTX
Faglige mindstekrav
Faldende tilgang til HTX
Forskel i tilskud til stx og hhx
Transporttids betydning
Trivsel på hhx og htx
Unges oplevelse af brobygning på hhx og htx
Unges valgrejse mod hhx og htx
Nøgletal
Skoledrift
Bevillingssystemet
Erhvervsskolernes lokale forankring
Fusioner
Manglende PL-regulering betyder årlige besparelser
Taxameterforskelle på de gymnasiale uddannelser
Teknisk notat om finanslovsforslag 2024
Teknisk notat finanslovsforslag 2023
Tilskudsforskel mellem merkantil EUX og HF
Politik
Visioner for uddannelsespolitik
Alkohol på ungdomsuddannelser
Danmark i uddannelsesbalance
Fremtidens 10. klasse
Karakterskala
Uddannelse som del af store politiske initiativer
AMU
Basale kompetencer
Investering i grønne kompetencer
Muligheden for fagligt løft og sporskifte
Trepartsindspil: 12 forslag til et fremtidssikret AMU-system
EUD
Erhvervsskolernes Ungdomsår
Folkeskole til EUD
Fra FGU til EUD
GF+ sættes fri
Praksisfaglighed i folkeskolen
EUX
EUX politik
Udfordringer og mulige justeringer af eux
HHX og HTX
Adgangskrav til de gymnasiale uddannelser
DG, DEG-L og GL peger på indsatser, der kan styrke studenters overgang til erhvervskompetencegivende uddannelse
Elevfordeling: Løs udfordringerne lokalt
Erhvervsrettet tyskundervisning
Faglige mindstekrav
Justeret gymnasialt grundforløb
Digital teknologiforståelse på hhx og htx
Økonomi og skoledrift
Bestyrelsessammensætning
Højere kvalitet gennem mere frihed
Taxameter- og tilskudssystem
Projekter og samarbejder
Alle.Med.Nu
Alliancen for teknologiforståelse
Ensomhed blandt unge
Erhvervsuddannelseselever imod fordomme
Fribrobygning
Indsats på erhvervsskolerne overfor krænkende adfærd og chikane
Røgfri fremtid
Høringssvar
Om DEG
Sekretariatet
Vores arbejde
Bestyrelserne
Udvalg
Netværk
Uddannelserne
Erhvervsuddannelser
Eux
Hhx
Htx
Voksen- og efteruddannelse
Kend forkortelserne
Find medarbejder
Ledige jobs
Privatlivspolitik
Cookiepolitik
Hovedmenu - mobil
Nyheder
Rådgivning
AMU
EUD & EUX
HHX & HTX
Bæredygtige erhvervsskoler
Bæredygtig organisation
Bæredygtig skoledrift
Bæredygtighed i udviklingsprojekter
Partnerskaber for bæredygtighed
Klimapartnerskaber og uddannelse
Undervisning i bæredygtighed
Klimacases
ELSK
Give Steel
IBF
IKEA
Kemp & Lauritzen
Letbek
NATURLI'
Siemens
Sinatur Hotel & Konference
HR
Lovgivning
Bestyrelsesarbejde
Værktøjer til bestyrelsen
Sådan byder du et nyt bestyrelsesmedlem velkommen
Værktøj om bæredygtige udbud
Økonomi
Skoledrift
Fonde
De faglige udvalg
Videnscentre
Priser og konkurrencer
Tal & analyse
AMU
Fjernundervisning på AMU
Virksomhedernes motivation for AMU
Jobcentres brug af AMU
Kursusaktivitet på AMU de seneste 10 år
Kursusaktivitet på AMU 2022
Økonomi i AMU
EUD
Beskæftigelse
Elever på grundforløb 1
Elever på grundforløb 2
Elever på hovedforløbet
Frafaldsanalyse
Fuldførelse på erhvervsuddannelserne
GF2 elevers uddannelsesvalg
Lediges vej til eud
Lærepladser under COVID-19
Lærepladsanalyse 2021
Lærepladsundersøgelse
Virksomheder og lærlinge
EUX
Elever på eux
Lærepladssituationen på eux
Søgning til eux
Gymnasier
Adgangskrav på gymnasierne
Digital teknologiforståelse på hhx og htx
Elevernes videre uddannelse
Elevforskelle i valg af studieretning på HHX og HTX
Faglige mindstekrav
Faldende tilgang til HTX
Forskel i tilskud til stx og hhx
Transporttids betydning
Trivsel på hhx og htx
Unges oplevelse af brobygning på hhx og htx
Unges valgrejse mod hhx og htx
Nøgletal
Skoledrift
Bevillingssystemet
Erhvervsskolernes lokale forankring
Fusioner
Manglende PL-regulering betyder årlige besparelser
Taxameterforskelle på de gymnasiale uddannelser
Teknisk notat om finanslovsforslag 2024
Teknisk notat finanslovsforslag 2023
Tilskudsforskel mellem merkantil EUX og HF
Politik
Visioner for uddannelsespolitik
Alkohol på ungdomsuddannelser
Danmark i uddannelsesbalance
Fremtidens 10. klasse
Karakterskala
Uddannelse som del af store politiske initiativer
AMU
Basale kompetencer
Investering i grønne kompetencer
Muligheden for fagligt løft og sporskifte
Trepartsindspil: 12 forslag til et fremtidssikret AMU-system
EUD
Erhvervsskolernes Ungdomsår
Folkeskole til EUD
Fra FGU til EUD
GF+ sættes fri
Praksisfaglighed i folkeskolen
EUX
EUX politik
Udfordringer og mulige justeringer af eux
HHX og HTX
Adgangskrav til de gymnasiale uddannelser
DG, DEG-L og GL peger på indsatser, der kan styrke studenters overgang til erhvervskompetencegivende uddannelse
Elevfordeling: Løs udfordringerne lokalt
Erhvervsrettet tyskundervisning
Faglige mindstekrav
Justeret gymnasialt grundforløb
Digital teknologiforståelse på hhx og htx
Økonomi og skoledrift
Bestyrelsessammensætning
Højere kvalitet gennem mere frihed
Taxameter- og tilskudssystem
Projekter og samarbejder
Alle.Med.Nu
Alliancen for teknologiforståelse
Ensomhed blandt unge
Erhvervsuddannelseselever imod fordomme
Fribrobygning
Indsats på erhvervsskolerne overfor krænkende adfærd og chikane
Røgfri fremtid
Høringssvar
Om DEG
Sekretariatet
Vores arbejde
Bestyrelserne
Udvalg
Netværk
AMU-audit
GDPR-netværk
IT-netværk
Kommunikationsnetværk
Kvalitetsnetværk
Netværk for FN's Verdensmål
Uddannelserne
Erhvervsuddannelser
Eux
Har du overvejet en EUX-studentereksamen?
Hhx
Har du overvejet en HHX-studentereksamen?
Htx
Fag og indhold
Har du overvejet en HTX-studentereksamen?
Voksen- og efteruddannelse
Kend forkortelserne
Find medarbejder
Ledige jobs
Privatlivspolitik
Cookiepolitik
Servicemenu - mobil
Arrangementer
Nyhedsbrev
Kontakt
Årets Læreplads - mobil
Årets Læreplads
For skoler
Indstil din læreplads
404
Ups noget gik galt! Vi kan ikke finde den side, du søger …