ELSK
Mangler du inspiration til undervisningsforløb, som styrker erhvervsskoleelevers klimahandlekompetencer? ELSK har tænkt bæredygtighed helt ind i kernen af deres virksomhed og har stillet sig til rådighed som case for eleverne på erhvervsskoler- og gymnasier.
Om ELSK
ELSK er et brand og tøjmærke med fokus på mere ansvarlig mode og bæredygtighed. ELSK vil inspirere både forbrugere og andre brands til at gå efter kvalitet og bæredygtighed.
CEO
Lars Riis er direktør i ELSK og ansvarlig for overordnet drift, salg, indkøb og markedsføring.
Marketing
Steffen Førgaard er CMO (Chief Marketing Officer) hos ELSK. I 2 år har han arbejdet med især online markedsføring hos ELSK. Steffen er uddannet på en handelsskole.
Butiksassistent
Signe arbejder hos ELSK som butiksassistent og lagermedarbejder. Signe er student fra handelsgymnasiet.
Ekstramateriale
Fordele og ulemper ved materialevalg
Undervisningsideer
Nedenfor kan du hente ideer til, hvordan ELSK kan bruges som læringselement i undervisningen i forskellige fag i erhvervsuddannelserne og på de gymnasiale uddannelser. Ideerne er udviklet af undervisere, der har været på besøg på virksomheden.